MILETI, Antonio

MILETI, Antonio  

DIPARTIMENTO DI STUDI UMANISTICI  

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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Abitudini e percezione di sé nelle scelte di shopping presso i centri urbani (Habits and perception of self in shopping choices in urban centres) 1-gen-2013 Guido, Gianluigi; Mileti, Antonio; Tomacelli, Carla; Pino, Giovanni; Miriam, Scapolan
Analysis of the development and diffusion of technological innovations in oil spill forecasting: The MEDESS-4MS case 1-gen-2016 Marcati, Alberto; Prete, MARIA IRENE; Mileti, Antonio; Cortese, Mario; Zodiatis, George; Karaolia, Andria; Gauci, Adam; Drago, Aldo
Attenzione oculare e riconoscimento della marca: Il fenomeno del "mix-and-match" nella moda 1-gen-2013 C., Amatulli; Guido, Gianluigi; Tomacelli, Carla; Mileti, Antonio; Prete, MARIA IRENE; Peluso, ALESSANDRO MARIA; A. E., Longo
Avidità, Materialismo e Stipsi negli Adulti: Effetti sullo Sharing 1-gen-2015 Guido, Gianluigi; Pino, Giovanni; Mileti, Antonio
Brand emotional credibility: Effects of mixed emotions about branded products with varying credibility 1-gen-2013 Mileti, Antonio; Prete, MARIA IRENE; Guido, Gianluigi
Customer Satisfaction e Qualità delle Informazioni al Cliente nelle Banche: Un’Analisi Empirica 1-gen-2015 Guido, Gianluigi; Mileti, Antonio; Prete, MARIA IRENE; Scamandro, Vincenzo
Decline or Survive. A Field Study in Two Italian Footwear Districts 1-gen-2017 Capestro, M.; Mileti, A.; Prete, M. I.; Piper, L.; Guido, Gianluigi
Determinants of Southern Italian Households’ Intention to Adopt Energy Efficiency Measures in Residential Buildings 1-gen-2017 Prete, M. I.; Piper, L.; Rizzo, C.; Pino, G.; Capestro, M.; Mileti, A.; Pichierri, M.; Amatulli, C.; Peluso, A. M.; Guido, G.
Distortion in Consumers’ Money Perception: A Study on Values and Quantity 1-gen-2014 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; Piper, Luigi; Mileti, Antonio
Effectiveness of pictorial warnings on food fat content: consumers’ perception and neurological responses 1-gen-2024 Piper, Luigi; De Cosmo, Lucrezia Maria; Prete, Maria Irene; Mileti, Antonio; Guido, Gianluigi
Effects of Background Music Endings on Consumer Memory in Advertising 1-gen-2016 Guido, G.; Peluso, A. M.; Mileti, A.; Capestro, M.; Cambò, L.; Pisanello, P.
Effects of Blue Lighting in Ambient and Mobile Settings on the Intention to Buy Hedonic and Utilitarian Products 1-gen-2017 Guido, Gianluigi; Piper, Luigi; Prete, Maria Irene; Mileti, Antonio; Trisolini, Carla Marzia
Effects of Sequential Order and Time Constraint on Overall Evaluation of Complex Consumption Experiences 1-gen-2018 Peluso, A. M.; Pino, G.; Mileti, A.
Effetti del finale tronco, esatto e in dissolvenza delle musiche pubblicitarie sul ricordo della marca e del messaggio 1-gen-2012 Guido, Gianluigi; Peluso, ALESSANDRO MARIA; Mileti, Antonio; L., Cambò; P., Pisanello
Effetti dell’Esposizione alla Luce Blu sullo Stato Motivazionale e sull’Intenzione d’Acquisto dei Beni Edonistici e Utilitaristici 1-gen-2015 Guido, Gianluigi; Piper, Luigi; Prete, MARIA IRENE; Trisolini, Carla Marzia; Mileti, Antonio; Pichierri, Marco; Capestro, Mauro
Effetti Discordanti delle Emozioni sul Posizionamento e l’Intenzione d’Acquisto di Marche di Prodotti con Diversa Dimensione di Credibilità 1-gen-2012 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; Mileti, Antonio; N., Marra; T., Scarlino
Evaluation of luxury consumption experiences in the tourism sector 1-gen-2019 Piper, L.; Mileti, A.; Prete M., I; Palmi, P.; De Rinaldis, L.; Guido, G.
How the Sweet Taste Changes When We See What We Drink 1-gen-2014 Guido, Gianluigi; Piper, Luigi; Picherri, Marco; Prete, MARIA IRENE; Mileti, Antonio; De Franchis, Emanuela
Il Pink Bias: Effetti del Contesto di Consumo, dell’Orientamento Sessuale e del Tipo di Prodotto sulla Scelta dei Prodotti di Colore Rosa 1-gen-2018 Mileti, A.; Rizzo, C.; Guido, G.; Peluso, A. M.; Prete, M. I.; Maggio, S.
Il Ruolo della Raccolta di Informazioni nella Customer Satisfaction delle Banche Meridionali 1-gen-2014 Guido, Gianluigi; Prete, MARIA IRENE; Mileti, Antonio; Scamandro, Vincenzo