MILETI, Antonio
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.837
AS - Asia 1.554
NA - Nord America 1.313
SA - Sud America 296
AF - Africa 53
OC - Oceania 2
Totale 6.055
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.260
IT - Italia 1.221
SG - Singapore 738
IE - Irlanda 623
CN - Cina 316
RU - Federazione Russa 314
BR - Brasile 247
HK - Hong Kong 216
SE - Svezia 213
UA - Ucraina 135
VN - Vietnam 100
FR - Francia 66
DE - Germania 56
GB - Regno Unito 52
IN - India 46
FI - Finlandia 41
JP - Giappone 33
NL - Olanda 32
MX - Messico 26
KR - Corea 25
CA - Canada 24
AR - Argentina 19
PL - Polonia 19
SN - Senegal 17
ZA - Sudafrica 15
ID - Indonesia 13
BD - Bangladesh 10
ES - Italia 10
LT - Lituania 9
CO - Colombia 8
CZ - Repubblica Ceca 8
IQ - Iraq 8
MY - Malesia 8
TR - Turchia 8
UY - Uruguay 8
EC - Ecuador 7
RO - Romania 7
AT - Austria 6
BE - Belgio 6
AE - Emirati Arabi Uniti 5
EG - Egitto 5
AL - Albania 4
CH - Svizzera 4
IR - Iran 4
NG - Nigeria 4
IL - Israele 3
MA - Marocco 3
PH - Filippine 3
PY - Paraguay 3
TH - Thailandia 3
AU - Australia 2
AZ - Azerbaigian 2
DZ - Algeria 2
ET - Etiopia 2
HR - Croazia 2
KE - Kenya 2
KZ - Kazakistan 2
PK - Pakistan 2
PT - Portogallo 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
TN - Tunisia 2
TW - Taiwan 2
UZ - Uzbekistan 2
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BO - Bolivia 1
BW - Botswana 1
BY - Bielorussia 1
CL - Cile 1
CR - Costa Rica 1
DK - Danimarca 1
DO - Repubblica Dominicana 1
IM - Isola di Man 1
JO - Giordania 1
KG - Kirghizistan 1
LB - Libano 1
LI - Liechtenstein 1
OM - Oman 1
PE - Perù 1
PR - Porto Rico 1
TJ - Tagikistan 1
VE - Venezuela 1
Totale 6.055
Città #
Lecce 869
Dublin 623
Singapore 212
Hong Kong 204
Dallas 119
Chandler 117
Beijing 98
Ashburn 97
Moscow 94
Jacksonville 71
New York 58
Los Angeles 47
Princeton 37
Rome 35
Ho Chi Minh City 31
Wayanad 30
Tokyo 27
Seoul 25
São Paulo 25
Wilmington 25
Hanoi 23
Milan 22
Des Moines 21
Munich 20
Amsterdam 18
Dakar 17
Boardman 15
Brooklyn 15
Ann Arbor 13
Denver 13
Helsinki 13
Montreal 13
Warsaw 13
Bari 12
Central District 12
Ogden 12
Zhengzhou 12
London 11
Poplar 11
West Jordan 10
Chicago 9
Johannesburg 9
Rende 9
Romagnano Sesia 9
Biên Hòa 8
Chennai 8
Drasov 8
Lamezia Terme 8
Mexico City 8
Boston 7
Hangzhou 7
Molfetta 7
Rio de Janeiro 7
San Francisco 7
Belo Horizonte 6
Brussels 6
Da Nang 6
Houston 6
Kent 6
Kuala Lumpur 6
Montevideo 6
Naples 6
Senago 6
Trinitapoli 6
Bologna 5
Cairo 5
Charlotte 5
Nuremberg 5
Orem 5
Paris 5
Shenyang 5
Shenzhen 5
Vibo Valentia 5
Atlanta 4
Brasília 4
Catania 4
Chur 4
Curitiba 4
Figline Valdarno 4
Fortaleza 4
Frankfurt am Main 4
Guangzhou 4
Hebei 4
Hải Dương 4
Ibadan 4
Jinan 4
Modena 4
Nanchang 4
Phoenix 4
Porto Alegre 4
Quảng Ngãi 4
Santa Clara 4
Secaucus 4
Shanghai 4
Sorocaba 4
Surabaya 4
São Bernardo do Campo 4
Thái Bình 4
Tijuana 4
Tirana 4
Totale 3.464
Nome #
Effetti Discordanti delle Emozioni sul Posizionamento e l’Intenzione d’Acquisto di Marche di Prodotti con Diversa Dimensione di Credibilità 326
Attenzione oculare e riconoscimento della marca: Il fenomeno del "mix-and-match" nella moda 208
Determinants of Southern Italian Households’ Intention to Adopt Energy Efficiency Measures in Residential Buildings 199
Nanomarketing: Extending the Theory of Neuromarketing to "Nanodevices" 182
Analysis of the development and diffusion of technological innovations in oil spill forecasting: The MEDESS-4MS case 172
Il Pink Bias: Effetti del Contesto di Consumo, dell’Orientamento Sessuale e del Tipo di Prodotto sulla Scelta dei Prodotti di Colore Rosa 170
Abitudini e percezione di sé nelle scelte di shopping presso i centri urbani (Habits and perception of self in shopping choices in urban centres) 165
Avidità, Materialismo e Stipsi negli Adulti: Effetti sullo Sharing 164
Mix-and-Match’ Fashion Trend and Luxury Brand Recognition: An Empirical Test Using Eye-tracking 164
How the Sweet Taste Changes When We See What We Drink 161
Brand emotional credibility: Effects of mixed emotions about branded products with varying credibility 158
What Does Make You Happy? The Impact of Communication and Language Typologies on Tourists’ Perceived Happiness 157
Decline or Survive. A Field Study in Two Italian Footwear Districts 156
Effects of Blue Lighting in Ambient and Mobile Settings on the Intention to Buy Hedonic and Utilitarian Products 151
Effects of Background Music Endings on Consumer Memory in Advertising 145
Nanomarketing: A New Frontier in Neuromarketing 143
Effetti del finale tronco, esatto e in dissolvenza delle musiche pubblicitarie sul ricordo della marca e del messaggio 142
L'applicazione delle nanotecnologie al neuromarketing: Rassegna e proposizioni 141
Effects of Sequential Order and Time Constraint on Overall Evaluation of Complex Consumption Experiences 141
Effetti dell’Esposizione alla Luce Blu sullo Stato Motivazionale e sull’Intenzione d’Acquisto dei Beni Edonistici e Utilitaristici 140
The Effect of Nonconscious Mimicry and Obedience on Consumer Behavior: The Role of Conformism 138
Quantity Distortion Effect in Consumers’ Perception of Different Volumes and Weights of Money: A Pilot Study 134
Customer Satisfaction e Qualità delle Informazioni al Cliente nelle Banche: Un’Analisi Empirica 134
Distortion in Consumers’ Money Perception: A Study on Values and Quantity 131
Negative Emotions in Visual and/or Textual Information Contents: A Food Neuromarketing Study 129
Evaluation of luxury consumption experiences in the tourism sector 128
Effectiveness of pictorial warnings on food fat content: consumers’ perception and neurological responses 123
Il Ruolo della Raccolta di Informazioni nella Customer Satisfaction delle Banche Meridionali 122
La Percezione del Contenuto di Grassi nei Cibi: Differenze nelle Informazioni Verbali o Visive 113
Nanomarketing: Extending the Theory of Neuromarketing to Nanodevices 112
NEW TECHNOLOGIES FOR THE SUSTAINABLE MANAGEMENT OF THE FOOD SECTOR 111
The Pink Bias: Consumption Choices of Pink-Colored Products 100
Why Do Tourists Escape from Overtourism? Cognitive and Emotional Determinants Affecting Farm Tourists Behavior 99
Percorsi Esperienziali di Consumo: Effetti della Sequenza di Fruizione e del Vincolo Temporale sulla Valutazione Complessiva 99
La GDO e il Territorio: Il Contributo della Grande Distribuzione allo Sviluppo Locale in Puglia: Un’Indagine Longitudinale 96
The Role of New Retailing Formats in the Italian Local Development 94
The Relationship between Fast Fashion and Luxury Brands: An Explanatory Study in the UK Market 94
How to mitigate the effects of negative events in transport sector on tourism destination 88
Push and pull factors as determinants of destination loyalty 86
La Percezione dell’Ipocrisia Politica nel Governo dei Sistemi Territoriali Locali 85
The Interplay of Hedonic Trend and Time Pressure in the Evaluation of Multi-Episode Tour Experiences 84
Le avvertenze nella comunicazione di marketing dei prodotti alimentari 81
Le Campagne di Marketing Politico Online: Una Rassegna Sistematica della Letteratura 78
Chatbot Sanitari: Prompt emotivi per un dialogo empatico. Review e proposizioni 63
La Comunicazione nella Campagna Vaccinale contro il COVID-19: Un’Analisi delle Determinanti dell’Intenzione a Vaccinarsi 49
THE EVOLUTION OF BLUE ECONOMY IN A “BLUE MARKETING” PERSPECTIVE: A BIBLIOMETRIC REVIEW. 48
The influence of negative travel-related experience on tourist’s brand loyalty 44
Innovative Sustainable Products and “Made in Italy” Effect: The Reuse of Fish Leather in the Fashion Industry 43
Tell Me How to Prompt! Healthcare Chatbots Response to Emotional Prompts for Enhanced Services. Review and Propositions 40
From Blue Economy to Blue Marketing: A Bibliometric Analysis. 40
The Influence of Ecological Materials on Consumer Purchase Behavior: An Analysis of the Sustainable Fashion Sector 14
null 7
Totale 6.192
Categoria #
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Totale 25.191


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021183 0 0 0 0 0 44 1 43 7 42 5 41
2021/2022173 1 7 0 19 22 1 14 13 18 8 11 59
2022/20231.165 68 95 54 19 50 70 31 53 669 11 22 23
2023/2024418 31 40 27 38 36 20 9 31 39 72 58 17
2024/20251.454 20 60 35 61 135 165 47 60 521 61 107 182
2025/20261.649 277 298 305 436 308 25 0 0 0 0 0 0
Totale 6.192