IAZZI, ANTONIO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 4.449
AS - Asia 2.488
NA - Nord America 2.314
SA - Sud America 542
AF - Africa 103
OC - Oceania 11
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 1
Totale 9.908
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.234
IT - Italia 1.766
IE - Irlanda 1.120
SG - Singapore 1.071
RU - Federazione Russa 565
BR - Brasile 462
CN - Cina 461
HK - Hong Kong 392
SE - Svezia 329
UA - Ucraina 198
VN - Vietnam 165
IN - India 146
DE - Germania 98
GB - Regno Unito 84
FI - Finlandia 70
KR - Corea 67
FR - Francia 52
CA - Canada 37
NL - Olanda 34
PL - Polonia 34
MX - Messico 32
ZA - Sudafrica 32
JP - Giappone 31
AR - Argentina 30
ES - Italia 29
ID - Indonesia 28
TR - Turchia 28
SN - Senegal 23
BD - Bangladesh 19
EC - Ecuador 16
BE - Belgio 15
NO - Norvegia 14
CO - Colombia 11
EG - Egitto 10
LT - Lituania 10
NG - Nigeria 10
AU - Australia 9
IQ - Iraq 9
MY - Malesia 9
TW - Taiwan 9
PH - Filippine 8
SA - Arabia Saudita 8
AT - Austria 7
CH - Svizzera 7
MA - Marocco 7
PE - Perù 7
TN - Tunisia 7
KE - Kenya 6
VE - Venezuela 6
AE - Emirati Arabi Uniti 5
CL - Cile 5
IL - Israele 5
TH - Thailandia 4
AL - Albania 3
BH - Bahrain 3
CZ - Repubblica Ceca 3
DZ - Algeria 3
KZ - Kazakistan 3
PY - Paraguay 3
UZ - Uzbekistan 3
BB - Barbados 2
BY - Bielorussia 2
CR - Costa Rica 2
GA - Gabon 2
HN - Honduras 2
JO - Giordania 2
LB - Libano 2
LU - Lussemburgo 2
NZ - Nuova Zelanda 2
PK - Pakistan 2
SI - Slovenia 2
SV - El Salvador 2
TZ - Tanzania 2
UY - Uruguay 2
AM - Armenia 1
AZ - Azerbaigian 1
BG - Bulgaria 1
DK - Danimarca 1
DM - Dominica 1
ET - Etiopia 1
EU - Europa 1
GR - Grecia 1
GT - Guatemala 1
KG - Kirghizistan 1
LK - Sri Lanka 1
NP - Nepal 1
PA - Panama 1
PS - Palestinian Territory 1
PT - Portogallo 1
QA - Qatar 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
SY - Repubblica araba siriana 1
Totale 9.908
Città #
Dublin 1.119
Lecce 1.043
Hong Kong 357
Singapore 357
Ashburn 181
Chandler 180
Dallas 157
Moscow 147
Beijing 142
Jacksonville 129
Wayanad 97
Los Angeles 79
Rome 77
New York 75
Milan 74
Ho Chi Minh City 71
Princeton 67
Seoul 60
Des Moines 52
São Paulo 51
Bari 36
Ann Arbor 35
Central District 33
Naples 33
Tokyo 31
West Jordan 30
Kent 29
Warsaw 29
Denver 28
Hanoi 28
Boardman 27
Orem 24
Dakar 23
Bremen 21
Brooklyn 21
Florence 20
Santa Clara 20
Boston 19
Stockholm 19
Mexico City 18
Ogden 18
Poplar 18
Phoenix 17
Atlanta 16
Johannesburg 16
London 16
Palermo 16
Rio de Janeiro 16
Turin 16
Brussels 15
Ankara 14
Chennai 14
Helsinki 14
Munich 14
Oslo 14
Bologna 13
Toronto 13
Houston 12
Belo Horizonte 11
Council Bluffs 11
Frankfurt am Main 11
Montreal 11
Santa Marinella 11
Taranto 11
Wilmington 11
Amsterdam 10
Altamura 9
Columbus 9
Padova 9
Paris 9
Curitiba 8
Quito 8
Sydney 8
Brasília 7
Chandigarh 7
Guangzhou 7
Lequile 7
Manchester 7
Molfetta 7
New Taipei City 7
Pescara 7
Porto Alegre 7
Salvador 7
San Francisco 7
Seattle 7
The Dalles 7
Verona 7
Ahmedabad 6
Albano Laziale 6
Biên Hòa 6
Cauayan 6
Chicago 6
Haiphong 6
Istanbul 6
Jinan 6
Lappeenranta 6
Nairobi 6
Querétaro 6
Rueil-Malmaison 6
St Louis 6
Totale 5.634
Nome #
Communicating the stakeholder engagement process: A cross-country analysis in the tourism sector. 209
CORPORATE SOCIAL RESPONSABILITY AND TOURISM DEVELOPMENT: A MODEL FOR THE EVALUATION OF STAKEHOLDER ENGAGEMENT DISCLOSURE IN THE HOSPITALITY INDUSTRY 207
Il settore della Pasta 204
Il ruolo dei social media nei processi di stakeholders engagement: prime evidenze dalle “controversial industries” europee 182
CORPORATE TAX BEHAVIORS AND FIRM VALUE: THE MODERATING ROLE OF AUDIT CHARACTERISTICS 175
Competitive processes in tourism destinations: the role of intangible assets 175
AGGREGAZIONE E INNOVAZIONE: UN MODELLO DI GOVERNANCE PER LA COMPETITIVITÀ DELLE IMPRESE VITIVINICOLE 174
Hotels and online travel agencies: power or trust for a competitive long-term relationship 174
Evolutionary trends of travel agencies’ franchising system: the role of information in the sub and sovra - systemic relationships 172
I distretti agroalimentari italiani tra territorialità e internazionalizzazione. La ricerca di un paradigma comportamentale 171
INTANGIBLE ASSETS E ATTRATTIVITA’ NEI PROCESSI COMPETITIVI DELLE DESTINAZIONI TURISTICHE. 170
How Knowledge Sharing Culture Can Become a Facilitator of the Sustainable Development in the Agrifood Sector 167
The markets screening process through the marketing intelligence 162
La gestione dei rischi e la misurazione delle performance del sistema logistico 160
CORPORATE TAX BEHAVIORS AND FIRM VALUE: THE MODERATING ROLE OF AUDIT CHARACTERISTICS 160
Customer satisfaction e brand competition 157
The evaluation of market attractiveness through the marketing intelligence approach: a tool for the SMEs 157
Il sistema delle risorse immateriali nei processi competitivi delle destinazioni turistiche 154
IL RUOLO DEL CONTROLLO DI GESTIONE NELLA DISCIPLINA DEGLI AIUTI DI STATO: IL CASO AEROPORTI DI PUGLIA SPA 154
Nonfinancial risk disclosure: The “state of the art” of Italian companies. 154
La brand awareness nelle relazioni di filiera delle imprese edili 151
Digital Innovation and Business Management 151
Consumer preference, satisfaction and intentional behavior: Investigating consumer attitudes for branded or unbranded products 150
Millennials generation e consumo di vino: le determinanti di acquisto e il ruolo della digital communication. 150
Le imprese artigiane in Provincia di Lecce: stato dell'arte e prospettive evolutive 148
Sustainable Development Goals and healthy foods: perspective from the food system 146
Branded or not branded. Purchase drivers of jeans consumer 145
Mercati globali e marketing internazionale 143
Le relazioni sistemiche nella supply chain: la rilevanza strategica della logistica nell’attuale contesto competitivo 142
Le strategie di Social-CRM: le potenzialità della social communication nel settore vitivinicolo 140
La sperimentazione nella Regione Puglia 139
La fiducia nelle relazioni impresa-banca: quali conseguenze sullo sviluppo territoriale? 139
Corporate governance and firm efficiency: The role of board composition 139
International marketing strategies for the Italian agro-food districts 137
Managing DMO's through Storytelling: A model proposal for Network and Value Co-creation in Tourism. 135
Wine e Web: l’e-commerce dei prodotti agro – alimentari tipici 134
Social Web Communication and CRM in the marketing strategies of wine enterprises 134
Consumers’ preferences in the estate market: An explorative research on the residential product 134
THE EFFECTS OF THE BOARD COMPOSITION ON TAX PLANNING STRATEGIES: AN EMPIRICAL ANALYSIS ON ITALIAN LISTED FIRMS 133
BRAND DEVOTED VS. NOT BRAND DEVOTED: DIFFERENCE IN CONSUMER PREFERENCES 132
STAKEHOLDER ENGAGEMENT IN THE HOSPITALITY INDUSTRY: AN ANALYSIS OF COMMUNICATION IN SMES AND LARGE HOTELS 132
Potenzialità e criticità dell'enogastronomia per lo sviluppo di un Sistema Turistico di Prodotto: prospettive per il territorio della Puglia 130
Branded Versus Non-Branded: Differences in Consumer Preferences 128
Il turnaround in Ducati Motor Holding S.p.A.: il progetto Lean Company 127
Trust as a marketing tool in B2B on line relations. A focus on OTAS 127
The role of corporate board and auditors in tax planning: evidence from Italy 126
Were we prepared to face a pandemic? Exploring companies’ CSR disclosure on social media before COVID-19 outbreak 125
Il settore del vino 125
Intangibles as feedstocks to capability differentials: a DMO perspective 125
Impression management in sustainability stakeholder engagement communication: Theory and practice. 117
Le politiche di pricing 116
How does the accent impact on the radio advertising? The case of typical products 114
Il ruolo della distribuzione moderna per la definizione di un sistema del tipico 113
I rapporti di fornitura 112
La brand experience nelle strategie commerciali delle imprese vitivinicole 110
La Knowledge Sharing tra imprese e territorio per la creazione di uno sviluppo identitario sostenibile 109
Il sistema salentino delle imprese produttrici di calze: le relazioni interaziendali nello sviluppo dell'area 107
Internet e la distribuzione dei prodotti turistici. Tendenze evolutive del sistema franchising delle agenzie di viaggi 107
LA CREAZIONE DI VALORE PER IL TURISTA: GLI INTANGIBLE PER LA COMPETITIVITÀ DELLA DESTINAZIONE PUGLIA 106
The Role of Social Capital in the Evolution of Districts. The Case of the Fashion District in Puglia 102
Il consumatore nell'economia circolare 102
The relationship between hotels and online travel agencies. Opportunities and challenges for long-term strategies. 102
Le esperienze distrettuali nel contesto agroalimentare italiano 101
Millennial generation preferences for rosé wine: An exploratory study of the Italian and French markets 101
The Role of denomination of origins in the competition of the wine sector 99
Trust and Distrust in the Relationships between Construction Firms and Real Estate Agents: Empirical Evidence From Italy 98
L’impresa editrice di quotidiani 96
The role of gender diversity on tax aggressiveness and corporate social responsibility: Evidence from Italian listed companies 96
Un modello di corporate governance per la valorizzazione del territorio e dei suoi vini autoctoni 95
La competitività delle destinazioni turistiche sostenibili: driver di sviluppo ed esperienze di successo 92
Evaluating Companies' Impression Management Tactics in Mandatory Sustainability Reporting 90
La strategia di prodotto nei mercati internazionali 88
Le strategie di impresa 86
The Role of Gender Diversity on Tax Aggressiveness and Corporate Social Responsibility: Evidence from Italian Listed Companies 83
Le strategie d'impresa 78
Totale 10.025
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021328 0 0 0 0 0 66 6 75 28 78 6 69
2021/2022244 7 3 11 3 58 3 5 18 9 2 28 97
2022/20232.010 83 119 100 35 88 114 47 106 1.199 15 69 35
2023/2024984 61 77 62 70 82 33 37 112 70 203 126 51
2024/20252.291 55 29 40 80 145 313 78 87 751 171 222 320
2025/20262.858 389 507 494 724 543 201 0 0 0 0 0 0
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