SCORRANO, Paola
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 5.066
AS - Asia 2.711
NA - Nord America 2.643
SA - Sud America 538
AF - Africa 75
OC - Oceania 10
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 4
Totale 11.047
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.540
IT - Italia 2.111
IE - Irlanda 1.169
SG - Singapore 1.153
RU - Federazione Russa 654
CN - Cina 555
BR - Brasile 447
HK - Hong Kong 393
SE - Svezia 308
UA - Ucraina 228
VN - Vietnam 198
IN - India 172
DE - Germania 142
FI - Finlandia 111
GB - Regno Unito 89
KR - Corea 59
CA - Canada 56
JP - Giappone 54
FR - Francia 50
PL - Polonia 48
AR - Argentina 42
NO - Norvegia 41
MX - Messico 34
ZA - Sudafrica 31
ID - Indonesia 27
NL - Olanda 27
ES - Italia 26
BD - Bangladesh 25
SN - Senegal 25
BE - Belgio 22
EC - Ecuador 17
LT - Lituania 17
SA - Arabia Saudita 15
TR - Turchia 12
IQ - Iraq 11
AT - Austria 9
CO - Colombia 9
AE - Emirati Arabi Uniti 7
NZ - Nuova Zelanda 6
UZ - Uzbekistan 6
AU - Australia 4
CL - Cile 4
DZ - Algeria 4
EU - Europa 4
PE - Perù 4
PK - Pakistan 4
AL - Albania 3
AZ - Azerbaigian 3
EG - Egitto 3
GY - Guiana 3
HN - Honduras 3
JM - Giamaica 3
KE - Kenya 3
MA - Marocco 3
MY - Malesia 3
PT - Portogallo 3
PY - Paraguay 3
UY - Uruguay 3
VE - Venezuela 3
BH - Bahrain 2
BY - Bielorussia 2
CR - Costa Rica 2
CZ - Repubblica Ceca 2
KW - Kuwait 2
NG - Nigeria 2
PH - Filippine 2
SR - Suriname 2
TN - Tunisia 2
TT - Trinidad e Tobago 2
TW - Taiwan 2
TZ - Tanzania 2
BG - Bulgaria 1
BO - Bolivia 1
DK - Danimarca 1
DM - Dominica 1
DO - Repubblica Dominicana 1
IL - Israele 1
JO - Giordania 1
KZ - Kazakistan 1
LU - Lussemburgo 1
NP - Nepal 1
OM - Oman 1
QA - Qatar 1
SM - San Marino 1
SV - El Salvador 1
Totale 11.047
Città #
Lecce 1.278
Dublin 1.167
Singapore 396
Hong Kong 355
Chandler 239
Dallas 232
Ashburn 184
Beijing 173
Moscow 158
Jacksonville 138
Wayanad 128
Los Angeles 96
Ho Chi Minh City 75
New York 75
Princeton 72
Rome 71
Helsinki 55
São Paulo 53
Tokyo 52
Seoul 51
Des Moines 46
Hanoi 44
Bari 42
Boardman 42
Ann Arbor 41
Oslo 40
Denver 39
Central District 35
Munich 34
Naples 34
Warsaw 34
Milan 33
Brooklyn 28
Falkenstein 27
Kent 27
Lequile 27
Collepasso 26
Dakar 25
Montreal 25
Orem 23
Brussels 22
Ogden 22
Bremen 21
London 20
Stockholm 19
Taranto 19
Wilmington 19
Palermo 18
Poplar 18
Bologna 17
Chennai 17
Santa Clara 17
Shanghai 17
Columbus 16
Frankfurt am Main 16
The Dalles 16
Atlanta 14
Florence 14
Houston 14
Belo Horizonte 13
Boston 13
Phoenix 13
Rio de Janeiro 13
Amsterdam 12
Manchester 12
Mumbai 12
Padova 12
Toronto 12
Council Bluffs 11
Guayaquil 11
Johannesburg 11
Seattle 11
Pescara 10
Querétaro 10
Chicago 9
Dhaka 9
Haiphong 9
Jeddah 9
Mexico City 9
Porto Alegre 9
Salice Salentino 9
Bexley 8
Catania 8
Norwalk 8
Santa Marinella 8
Turin 8
West Jordan 8
Biên Hòa 7
Bắc Giang 7
Charlotte 7
Curitiba 7
Latina 7
Marcallo Con Casone 7
Parma 7
Prato 7
Roubaix 7
San Francisco 7
Vienna 7
Ankara 6
Caserta 6
Totale 6.432
Nome #
Convergenza settoriale e diversificazione nei processi competitivi d’impresa. Analisi di un caso nel settore agroalimentare 272
Il ruolo del web 2.0 per lo sviluppo sostenibile e la competitività dei prodotti agroalimentari tipici 210
CORPORATE SOCIAL RESPONSABILITY AND TOURISM DEVELOPMENT: A MODEL FOR THE EVALUATION OF STAKEHOLDER ENGAGEMENT DISCLOSURE IN THE HOSPITALITY INDUSTRY 205
A novel view on knowledge sharing in the agri-food sector 203
Experiential marketing per il brand-land dei prodotti tipici: diventare marchio comunicando il territorio 188
A framework for analysing convergence between online brand identity and online brand image. The case of the British Museum 182
Il ruolo dei social media nei processi di stakeholders engagement: prime evidenze dalle “controversial industries” europee 181
COMPETITIVITA', COLLABORAZIONE E VALORE NELLE NETWORK INDUSTRIES. UN'ANALISI NEL SETTORE DEI VIDEOGAME 179
The image attributes of a destination: an analysis of the wine tourists’ perception 178
An interpretative model for the Web image analysis: the case of a wine tourism destination 175
HOW TO BUILD A MOTIVATIONAL SYSTEM FOR SOCIAL INNOVATION THROUGH THE KNOWLEDGE SHARING? BEST PRACTICES FROM THE AGRIFOOD NETWORKS 175
Wine tourism destination image on the web: a comparison between conveyed and perceived communication drivers 174
FAMILY VS NO FAMILY BUSINESS IN WINE IDENTITY COMMUNICATION 173
HOW ITALIAN AGRIFOOD PRODUCTS COMMUNICATE THEIR AUTHENTICITY? THE BRAND-LAND LINK INVESTIGATED ON THE WEB 171
Technological Tools Integration and Ontologies for Knowledge Extraction from Unstructured Sources: A Case of Study for Marketing in Agri-Food Sector 170
Origin based agro-food products: how to communicate their experiential value online? 170
ATTRIBUTES DRIVING THE WINE CHOICE PROCESS 169
COMPOSIZIONE DEL CONSIGLIO DI AMMINISTRAZIONE E PIANIFICAZIONE FISCALE DELL’IMPRESA. UN FOCUS SULLA BORSA ITALIANA 169
How Knowledge Sharing Culture Can Become a Facilitator of the Sustainable Development in the Agrifood Sector 167
Conditions and drivers of competition in a region: Some case histories of brand-land synergism 165
A conceptual model to develop data gathered from unstructured sources into marketing knowledge 164
COMMUNICATING LOCAL PRODUCTS ON THE WEB: A COMPARISON BETWEEN ITALIAN AND ENGLISH-LANGUAGE BLOGS" 161
THE VIRTUAL COMMUNITY’S MOTIVATIONAL SYSTEM TO ENGAGE FIRMS INTO SUSTAINABILITY STRATEGY. THE ITALIAN AGRIFOOD SECTOR 159
La “social communication” nel settore vinicolo: vini pugliesi vs vini globali 155
Online Core Communication and Online Core Perception. Is There Convergence 153
WINE WEB VALUE: WEB MARKETING STRATEGIES FOR FAMILY BUSINESSES 152
Il Negroamaro sul web: le parole del vino che narrano il territorio 152
Communities of practice and value co-creation: the motivational engagement system of the Italian consortia 152
THE CONTRIBUTION OF WEB COMMUNICATION TO AGRI-FOOD SMES COMPETITIVENESS. A COMPARISON BETWEEN ITALIAN AND ENGLISH SPEAKING WEBSITES 151
Knowledge Gathering from Social Media to Improve Marketing in Agri-food Sector 150
E-wine: criticism and resources. A comparative analysis 149
Il marketing 2.0 nelle strategie delle imprese vinicole italiane 149
La conoscenza del consumatore nell’era digitale 147
Family businesses, corporate social responsibility, and websites: The strategies of Italian wine firms in talking to stakeholders 146
Creazione e misurazione del valore dei portali 144
Determinanti di successo nelle network industries. Il caso dei videogame 143
Marketing intelligence e competitività delle imprese. Un applicativo per il settore agroalimentare 143
Comunicazione e diffusione del prodotto nelle imprese di videogame 141
Image analysis e wine tourism destination: la prospettiva dell'enoturista 141
Fundraising activities and digitalization: defining risk indicators for evaluating equity crowdfunding campaigns 141
La comunicazione dei wine bloggers: autoctono vs globale 140
Un modello interpretativo per i Sistemi Turisticidi Prodotto. Il caso del STP “Puglia Food&Wine 139
Le relazioni sistemiche nella supply chain: la rilevanza strategica della logistica nell’attuale contesto competitivo 137
Wine web 2.0: digital communication and tourist netnography. Opportunities for new entrepreneurship 137
How technological innovations have reshaped the way people deal with religion? A Systematic literature review 135
Disrupting for Good: Social Innovation Management and Technological Advancements 129
Communicate global-Consume local. Le produzioni agroalimentari tipiche nel web 128
Le risorse immateriali nell’immagine delle principali destinazioni enoturistiche internazionali 124
Web communication e Experiential concept store per i tipici dell’agroalimentare 123
Old, New and Third Wine Regions: a Consumer Perspective 123
Wine, family businesses and web: marketing strategies to compete effectively 121
The Online Role of Culinary Tourism for the Sustainable Development of Tourist Destinations: An International Cross-Country Analysis 119
Factors of success in network industries: the case of videogames 118
The roots of “volunteer” employees’ engagement: The silent role of intellectual capital in knowledge-sharing intentions 116
Unstructured Data Analysis for Marketing Decisions in Agri-food Sector 115
The relationship between unstructured information and marketing knowledge: an experiment in the US wine market 113
How does the accent impact on the radio advertising? The case of typical products 112
Wine web words: come i blogger comunicano i vini. Un confronto tra vino autoctono e vino internazionale. 111
La brand experience nelle strategie commerciali delle imprese vitivinicole 108
La Knowledge Sharing tra imprese e territorio per la creazione di uno sviluppo identitario sostenibile 107
Una ipotesi di turnaround nel piccolo dettaglio. Verso la definizione di un sistema vitale urbano 105
La misurazione delle performance della social web communication nelle aggregazioni agroalimentari 104
The 2.0 marketing strategies for wine tourism destinations of excellence 103
Il ruolo delle formule distrettuali per la competitività internazionale delle imprese agroalimentari italiane 102
Performance e soddisfazione dell’utente nel servizio di raccolta rifiuti. Un’analisi nella città di Gallipoli 100
Millennial generation preferences for rosé wine: An exploratory study of the Italian and French markets 99
Il settore dell’olio d’oliva 98
Online branding strategy for wine tourism competitiveness 97
“Addressing entrepreneurial success through education: the case of Contamination Lab 2.0 at University of Salento” 96
Creating Value via the Circular Economy: Practices in the Tourism Sector 96
The Strategy of Technology Licensing in Network Industries 96
Wine Tourism Development of the Territory: A Comparative Analysis of Destinations of Excellence 96
Indagine conoscitiva sulle filiere agroalimentari pugliesi 95
Le imprese Internet based 93
Knowledge sharing between businesses and stakeholders for systemic and sustainable regional development. Insights in the agri-food sector 90
La competitività delle destinazioni turistiche sostenibili: driver di sviluppo ed esperienze di successo 88
Xerox Corporation: focalizzazione e comunicazione per il turnaround 88
L’approccio al web 2.0 delle imprese vinicole pugliesi. Un’analisi empirica 88
Il marketing urbano come strumento per lo sviluppo commerciale 85
“Corporate Venture Capitalists’ Ambidexterity: Mith or Truth?” 84
La gestione dei processi produttivi 83
I predittori dello sviluppo sostenibile condiviso da imprese agroalimentari e territorio 56
I processi produttivi nell'era digitale 50
Totale 11.216
Categoria #
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Totale 47.682


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021428 0 0 0 0 0 89 26 80 44 101 11 77
2021/2022340 8 1 12 22 64 17 8 35 23 6 37 107
2022/20232.138 102 150 93 59 92 108 52 112 1.247 23 58 42
2023/20241.108 68 77 65 116 109 41 40 119 70 196 148 59
2024/20252.470 57 22 42 60 175 364 73 161 847 172 171 326
2025/20263.132 434 559 580 869 634 56 0 0 0 0 0 0
Totale 11.216