SCORRANO, Paola
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 3.756
NA - Nord America 1.344
AS - Asia 467
AF - Africa 30
SA - Sud America 11
OC - Oceania 6
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 4
Totale 5.618
Nazione #
IT - Italia 1.902
US - Stati Uniti d'America 1.343
IE - Irlanda 1.167
SE - Svezia 288
UA - Ucraina 212
IN - India 132
CN - Cina 121
SG - Singapore 79
HK - Hong Kong 62
FI - Finlandia 55
NO - Norvegia 41
DE - Germania 37
JP - Giappone 29
SN - Senegal 24
BE - Belgio 19
KR - Corea 19
FR - Francia 10
BR - Brasile 8
BD - Bangladesh 6
GB - Regno Unito 6
NZ - Nuova Zelanda 6
PL - Polonia 6
SA - Arabia Saudita 6
ID - Indonesia 5
EU - Europa 4
PT - Portogallo 3
CO - Colombia 2
CZ - Repubblica Ceca 2
DZ - Algeria 2
ES - Italia 2
MY - Malesia 2
PH - Filippine 2
TR - Turchia 2
TZ - Tanzania 2
AL - Albania 1
AT - Austria 1
BG - Bulgaria 1
EC - Ecuador 1
LT - Lituania 1
LU - Lussemburgo 1
MX - Messico 1
NG - Nigeria 1
NP - Nepal 1
SM - San Marino 1
TW - Taiwan 1
ZA - Sudafrica 1
Totale 5.618
Città #
Lecce 1.262
Dublin 1.165
Chandler 239
Jacksonville 137
Wayanad 128
Princeton 72
Rome 51
Des Moines 45
Singapore 44
Boardman 42
Ann Arbor 41
Oslo 40
Central District 35
Tokyo 29
Bari 28
New York 28
Ashburn 27
Kent 27
Lequile 27
Collepasso 26
Hong Kong 26
Dakar 24
Milan 23
Naples 23
Ogden 22
Bremen 21
Brussels 19
Taranto 19
Wilmington 19
Palermo 14
Florence 11
Los Angeles 11
Seoul 11
Pescara 10
Salice Salentino 9
Beijing 8
Norwalk 8
Padova 8
Santa Marinella 8
West Jordan 8
Dallas 7
Helsinki 7
Latina 7
Marcallo Con Casone 7
Bologna 6
Caserta 6
Christchurch 6
Dhaka 6
Galatone 6
Jeddah 6
Turin 6
Catania 5
Jinan 5
Perugia 5
Haikou 4
Monza 4
Prato 4
Trieste 4
Afragola 3
Ancona 3
Atlanta 3
Casatenovo 3
Edinburgh 3
Forest City 3
Ituiutaba 3
Mesagne 3
Modena 3
Paderno Dugnano 3
Pozzuoli 3
Ribeirão das Neves 3
San Nicola la Strada 3
San Vito Di Leguzzano 3
Santa Maria a Monte 3
Shanghai 3
Torchiarolo 3
Venice 3
Vreden 3
Alezio 2
Algiers 2
Assemini 2
Aversa 2
Banyuwangi 2
Bayreuth 2
Bondeno 2
Brooklyn 2
Calimera 2
Capri 2
Capurso 2
Casarano 2
Cellino San Marco 2
Chía 2
Cicciano 2
Coperchia 2
Dar es Salaam 2
Formello 2
Frankfurt am Main 2
Gaeta 2
Galliera Veneta 2
Gallipoli 2
Giugliano in Campania 2
Totale 3.999
Nome #
Convergenza settoriale e diversificazione nei processi competitivi d’impresa. Analisi di un caso nel settore agroalimentare 181
Il ruolo del web 2.0 per lo sviluppo sostenibile e la competitività dei prodotti agroalimentari tipici 133
COMPETITIVITA', COLLABORAZIONE E VALORE NELLE NETWORK INDUSTRIES. UN'ANALISI NEL SETTORE DEI VIDEOGAME 111
Experiential marketing per il brand-land dei prodotti tipici: diventare marchio comunicando il territorio 110
FAMILY VS NO FAMILY BUSINESS IN WINE IDENTITY COMMUNICATION 107
CORPORATE SOCIAL RESPONSABILITY AND TOURISM DEVELOPMENT: A MODEL FOR THE EVALUATION OF STAKEHOLDER ENGAGEMENT DISCLOSURE IN THE HOSPITALITY INDUSTRY 104
Wine tourism destination image on the web: a comparison between conveyed and perceived communication drivers 101
WINE WEB VALUE: WEB MARKETING STRATEGIES FOR FAMILY BUSINESSES 101
La conoscenza del consumatore nell’era digitale 100
A framework for analysing convergence between online brand identity and online brand image. The case of the British Museum 99
Il ruolo dei social media nei processi di stakeholders engagement: prime evidenze dalle “controversial industries” europee 97
HOW ITALIAN AGRIFOOD PRODUCTS COMMUNICATE THEIR AUTHENTICITY? THE BRAND-LAND LINK INVESTIGATED ON THE WEB 95
The image attributes of a destination: an analysis of the wine tourists’ perception 94
Technological Tools Integration and Ontologies for Knowledge Extraction from Unstructured Sources: A Case of Study for Marketing in Agri-Food Sector 93
Conditions and drivers of competition in a region: Some case histories of brand-land synergism 92
A novel view on knowledge sharing in the agri-food sector 91
How Knowledge Sharing Culture Can Become a Facilitator of the Sustainable Development in the Agrifood Sector 90
Le relazioni sistemiche nella supply chain: la rilevanza strategica della logistica nell’attuale contesto competitivo 89
Origin based agro-food products: how to communicate their experiential value online? 89
Online Core Communication and Online Core Perception. Is There Convergence 89
ATTRIBUTES DRIVING THE WINE CHOICE PROCESS 88
A conceptual model to develop data gathered from unstructured sources into marketing knowledge 87
Il Negroamaro sul web: le parole del vino che narrano il territorio 85
COMPOSIZIONE DEL CONSIGLIO DI AMMINISTRAZIONE E PIANIFICAZIONE FISCALE DELL’IMPRESA. UN FOCUS SULLA BORSA ITALIANA 85
Il marketing 2.0 nelle strategie delle imprese vinicole italiane 84
THE CONTRIBUTION OF WEB COMMUNICATION TO AGRI-FOOD SMES COMPETITIVENESS. A COMPARISON BETWEEN ITALIAN AND ENGLISH SPEAKING WEBSITES 84
THE VIRTUAL COMMUNITY’S MOTIVATIONAL SYSTEM TO ENGAGE FIRMS INTO SUSTAINABILITY STRATEGY. THE ITALIAN AGRIFOOD SECTOR 84
Un modello interpretativo per i Sistemi Turisticidi Prodotto. Il caso del STP “Puglia Food&Wine 83
An interpretative model for the Web image analysis: the case of a wine tourism destination 83
HOW TO BUILD A MOTIVATIONAL SYSTEM FOR SOCIAL INNOVATION THROUGH THE KNOWLEDGE SHARING? BEST PRACTICES FROM THE AGRIFOOD NETWORKS 83
COMMUNICATING LOCAL PRODUCTS ON THE WEB: A COMPARISON BETWEEN ITALIAN AND ENGLISH-LANGUAGE BLOGS" 82
Wine, family businesses and web: marketing strategies to compete effectively 81
Marketing intelligence e competitività delle imprese. Un applicativo per il settore agroalimentare 80
La “social communication” nel settore vinicolo: vini pugliesi vs vini globali 80
Creazione e misurazione del valore dei portali 78
Web communication e Experiential concept store per i tipici dell’agroalimentare 77
Comunicazione e diffusione del prodotto nelle imprese di videogame 76
La comunicazione dei wine bloggers: autoctono vs globale 76
La Knowledge Sharing tra imprese e territorio per la creazione di uno sviluppo identitario sostenibile 76
E-wine: criticism and resources. A comparative analysis 75
Factors of success in network industries: the case of videogames 74
Determinanti di successo nelle network industries. Il caso dei videogame 74
Old, New and Third Wine Regions: a Consumer Perspective 74
Family businesses, corporate social responsibility, and websites: The strategies of Italian wine firms in talking to stakeholders 74
Wine web 2.0: digital communication and tourist netnography. Opportunities for new entrepreneurship 72
The relationship between unstructured information and marketing knowledge: an experiment in the US wine market 70
Wine web words: come i blogger comunicano i vini. Un confronto tra vino autoctono e vino internazionale. 70
Image analysis e wine tourism destination: la prospettiva dell'enoturista 69
Unstructured Data Analysis for Marketing Decisions in Agri-food Sector 68
Communities of practice and value co-creation: the motivational engagement system of the Italian consortia 68
Communicate global-Consume local. Le produzioni agroalimentari tipiche nel web 67
La misurazione delle performance della social web communication nelle aggregazioni agroalimentari 67
Knowledge Gathering from Social Media to Improve Marketing in Agri-food Sector 67
Le risorse immateriali nell’immagine delle principali destinazioni enoturistiche internazionali 64
Fundraising activities and digitalization: defining risk indicators for evaluating equity crowdfunding campaigns 64
The 2.0 marketing strategies for wine tourism destinations of excellence 60
La brand experience nelle strategie commerciali delle imprese vitivinicole 60
Performance e soddisfazione dell’utente nel servizio di raccolta rifiuti. Un’analisi nella città di Gallipoli 58
Una ipotesi di turnaround nel piccolo dettaglio. Verso la definizione di un sistema vitale urbano 57
La gestione dei processi produttivi 57
Millennial generation preferences for rosé wine: An exploratory study of the Italian and French markets 56
The roots of “volunteer” employees’ engagement: The silent role of intellectual capital in knowledge-sharing intentions 56
Il settore dell’olio d’oliva 54
The Strategy of Technology Licensing in Network Industries 51
Indagine conoscitiva sulle filiere agroalimentari pugliesi 50
Wine Tourism Development of the Territory: A Comparative Analysis of Destinations of Excellence 50
Online branding strategy for wine tourism competitiveness 50
Il marketing urbano come strumento per lo sviluppo commerciale 49
Le imprese Internet based 47
Xerox Corporation: focalizzazione e comunicazione per il turnaround 45
Il ruolo delle formule distrettuali per la competitività internazionale delle imprese agroalimentari italiane 45
L’approccio al web 2.0 delle imprese vinicole pugliesi. Un’analisi empirica 44
“Corporate Venture Capitalists’ Ambidexterity: Mith or Truth?” 40
The Online Role of Culinary Tourism for the Sustainable Development of Tourist Destinations: An International Cross-Country Analysis 30
How does the accent impact on the radio advertising? The case of typical products 18
La competitività delle destinazioni turistiche sostenibili: driver di sviluppo ed esperienze di successo 17
Creating Value via the Circular Economy: Practices in the Tourism Sector 15
Totale 5.744
Categoria #
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Totale 28.284


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020597 0 0 0 73 36 154 58 100 53 30 86 7
2020/2021694 72 5 77 89 23 89 26 80 44 101 11 77
2021/2022340 8 1 12 22 64 17 8 35 23 6 37 107
2022/20232.138 102 150 93 59 92 108 52 112 1.247 23 58 42
2023/20241.108 68 77 65 116 109 41 40 119 70 196 148 59
2024/2025130 57 22 42 9 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 5.744